Usposabljanje osebja za varno in učinkovito rabo tehnologije v hotelirstvu in poslovanju


Usposabljanje osebja za varno in učinkovito rabo tehnologije v hotelirstvu in poslovanju

Usposabljanje osebja za varno in učinkovito rabo tehnologije v hotelirstvu in poslovanju

Akademija

• INFORMACIJSKA VARNOST • TEČAJI • IZOBRAŽEVANJA •

Usposabljanje za hotele: Varno delo z osebnimi podatki in kibernetska varnost

V sodelovanju z Ljudsko univerzo Koper in direktno ponujamo posebno oblikovan tečaj kibernetske varnosti za hotelsko osebje, ki obravnava tveganja v hotelskem okolju – od zaščite osebnih podatkov gostov do preprečevanja spletnih prevar in lažnih rezervacij.

Program je namenjen vsem podjetjem, ki želijo hitro izboljšati varnostno kulturo, brez zapletenih tehničnih zahtev ali dolgoročnih pogodb. To je najboljši prvi korak k celoviti skladnosti z zakonodajo (NIS-2, ZInfV-1, GDPR, ISO 27001).

📄 Več o vsebini usposabljanja si oglejte v brošuri

Namen tečaja

Hotelski sistemi (npr. Protel, Booking.com, AirBnb, Expedia) so tarča številnih napadov, pri čemer so zaposleni pogosto najšibkejši člen v verigi varnosti. Usposabljanje udeležence nauči prepoznati grožnje, varno delati z osebnimi podatki gostov, in preprečiti finančne ter ugledne škode zaradi človeških napak ali spletnih prevar.


Trajanje in oblika

  • Trajanje: 4 pedagoške ure
  • Način izvedbe: v prostorih hotela ali na lokaciji naročnika

Vsebina programa

  • pregled zakonskih zahtev (GDPR, ZVOP-2, ZInfV-1) in posledic neskladnosti v hotelirstvu,
  • praktične vaje prepoznavanja phishing e-pošte in poskusov kraje podatkov gostov,
  • učenje postopkov prijave incidentovkam, komu in kako prijaviti kibernetski incident,
  • varno delo z osebnimi podatki gostov (check-in, rezervacije, kopije osebnih dokumentov),
  • šifriranje podatkov – zaščita datotek, ključkov in gesel,
  • preprečevanje prevar s kartičnim plačevanjem in socialnim inženiringom,
  • digitalna higiena – posodobitve, gesla, dvofaktorska prijava, varna uporaba naprav,
  • krepitev varnostne kulture v hotelu in osebna odgovornost zaposlenih.

📩 Kontaktirajte nas za ponudbo, prilagojeno vašim potrebam.


𝕏   Facebook   Viber


clanek013

ISO 20022 in PAIN sporočila: Varno pregledujte in upravljajte SEPA sporočila

Kaj je ZInfV-1 in kaj pomeni za podjetja v Sloveniji?

Informacijska varnost: Najpogostejše oblike kibernetskih napadov (2025)?